fredag 3 augusti 2012

Rynkor i pannan och en solnedgång

Eftersom det gick ganska bra sist var det inga större svårigheter att ställa klockan och gå upp tidigt för att ta en morgonlöprunda. Och kanske beror det på att jag vant mig lite vid värmen, för idag sprang jag längre och fortare än i förrgår. Jag sprang till och med om två människor! Helt outstanding om jag får säga det själv. Och det får jag ju naturligtvis.


Vi har såklart spenderat dagen på stranden.


Jag var lite djärvare idag och låg något mer i solen än vad jag gjort tidigare i veckan. Och det verkar som det gått bra. Inga röda partier på min kropp. Men jag smörjer mig som en tok. Mamma sa att jag redan, i min unga ålder, har rynkor i pannan:
- Ahmen, tur att jag har lugg då.
- Ska du ha det hela livet då?
Nej, det kanske jag inte ska kom jag på. Och så smörjer jag mig med solskyddsfaktor och ligger i skuggan stora delar av dagen. Är det ett tecken på mognad så säg.

När vi kom hem och gjort oss i ordning gick vi till restaurangen vid havet där vi åt frukost när vi var här första gången för fyra år sedan. Vi tog en öl och tänkte oss tillbaka.



Sen gick vi och tittade på solnedgången.





Efter middagen gick vi och shoppade lite granna. Nu är jag helt slut. Det är tar på krafterna att vara på semester.

1 kommentar:

  1. Hej Anna !
    Jag läser med intresse varje dags blogg och njuter av de fina bilderna.

    Med hälsning BÅD

    SvaraRadera