fredag 31 augusti 2012

Hemmakväll

Det är första kvällen den här veckan som jag spenderar hemma. I måndags var jag på gymmet till klockan var över 20. I tisdags var jag hemma från min nageltjej 20.15. I onsdags var jag ju hos mormor och var inte hemma förrän 20.50. Och igår var jag hemma från gymmet efter 20. 

Daniel och jag konstaterade igår att vi får en enda kväll tillsammans den här veckan, och det är på söndag. För han har åkt iväg till Skövde för ett vaktpass på matfestivalen inatt, och samma sak gäller imorgon. 

Det har varit så jäkla tröligt också eftersom Daniel är och har varit sjuk. Jag vill inte bli smittade så vi har hållit en replängds avstånd. Inga pussar eller kramar som kompenserat upp att vi knappt setts.

Idag har jag jobbat den sista fredagen för det här läsåret. Det känns inte helt fel. Nu gäller det att jag hittar en bra fredagsrutin som inte innebär att jag gör en massa annat (typ städar, tvättar och handlar) utan faktiskt pluggar på fredagar. Det ska väl inte bli några problemos.

Nej, nu ska jag hoppa i bingen. Imorgon vankas det barndop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar