lördag 17 mars 2012

Välförtjänt lördagsmys

Trots att jag hade en jävelusisk träningsvärk hängde jag på låset till gymmet imorse. Jag kände att jag var tvungen att kompensera upp lite för den uteblivna träningen i början av veckan. När jag väl var varm i kläderna kände jag inget av värken och kunde köra på som vanligt. Nu, däremot, tror jag att jag avlider. Vilodag imorgon.

Jag är dessutom klar med min hemtenta. Det känns otroligt skönt. Jag har till och med hunnit jobba lite i eftermiddag. Say what what?

Nu är jag värd en myskväll med tacos och rödvin. Jag tror minsann att det till och med är befogat att få äta en liten godis eller två.

Jag ska bara invänta herr P. Jag undrar sa flundra vart han har blivit av. Han lämnade hemmet före mig imorse och skulle "bara fixa bilen". Ah, jag förstår honom. Jag är inte världens roligaste flickvän, med det jobb jag har och i tentatider som dessa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar