tisdag 13 mars 2012

Skit och pannkaka

Det känns som jag är i behov av att åka till Egypten igen och sova fyra dygn. Jag är helt obeskrivligt trött. Det är helt stört. Min hjärna hänger inte med i svängarna, jag är orkeslös och yr. Fullständigt opassande dessutom, då jag har jättemycket att göra jobbmässigt och till på köpet har en hemtenta som ska vara inne på söndag. Och jag har inte ens öppnat böckerna!

Jag jobbade inget och läste inget i helgen. Jag har tyvärr inte råd att vara ledig två hela dagar. Detta leder till viss stress och press. Och sömnlösa nätter.

Nu har jag skippat träningen i två dagar för att tokjobba, så jag kan få lite lugn och kan få sova. Jag måste på något sätt bryta denna negativa spiral. Men så infinner sig ångest över utebliven träning. Tur att jag inte ställer krav på mig själv.

Två arbetsdagar kvar den här veckan. Sen är det råplugg som gäller. Och kanske lite träning. Och så vill jag träffa mina tjejer. Åh! Fler timmar på dygnet tack. Och en kropp och hjärna i tipptopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar