tisdag 20 mars 2012

Ofrivillig sovmorgon

Imorse hände det som händer mig en eller möjligtvis två gånger om året - jag försov mig. Inte så att jag kom för sent. Men jag sov 20 minuter längre än vad jag skulle. Och jag kommer inte ens ihåg att jag stängt av klockan. Tur för mig att jag har gott om tid vanligtvis, så jag kunde försova mig utan att bli sen.

Men dagen har ändå varit skev. Det vart ju inte så att jag kunde följa mina rutiner till punkt och pricka imorse, och det gav fel start. Jag tror jag glömde ta deo så jag fick strutta iväg till ica och köpa en efter första lektionen. Till råga på allt har jag inte vaknat till och hela dagen har varit skev. Jag har gått som i ett töcken och bara varit.

Men nu är den gjord och den har, trots allt, varit bra.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar