lördag 3 mars 2012

Lördag

Den här dagen började inte så bra. Daniel skulle upp och iväg och jobba och vaknade med ett förfärligt morgonhumör. Det händer typ aldrig. Jag får alltid ett leende som start på dagen. Men inte idag. Och egentligen så har han väl typ tiotusen utbrott tillgodo, så jag borde bara ta det.

Men jag tog inte, som han alltid gör, ett steg bakåt när jag märkte vart det barkade. Nej, jag gav mig in striden med hull och hår. Idiotiskt dumt, tänkte jag så fort han stängt dörren bakom sig. Dålig start på dagen. Efter träning och ett fredligt samtal med herr P kändes det dock lite bättre.

Dagen har jag tillbringat med att jobba och fixa inför att mina tjejer ska komma hit och fira mig. Nu sitter jag färdig och väntar och väntar. Men snart kommer de. Och då ska det bli smörgåstårta, vin, mello och Singstar. Roligt roligt!

- Och GRATTIS Mattan som fått en liten dotter idag -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar