fredag 16 mars 2012

Fredag

Jag har tagit kompledigt idag. Eleverna har ledigt och mina kollegor skulle ut på studiebesök på bondgårdar för att få en bild av vad många av våra elever kommer från. Då jag känner mig rätt hemma i bonderiet passade det mig bra att kompa idag.

Jag tänkte unna mig en sovmorgon på i all fall en timme, men naturligtvis kunde jag inte somna om efter att Daniels klocka ringt 4.50. Jag låg faktiskt och försökte till klockan var över 6. Då fick det vara nog så jag gick upp och frukosterade istället.

När klockan var 7 satt jag redan med hemtentan. Bra där. Men sen vart jag rastlös och gick till gymmet. Nu sitter jag här och har färg i håret och nytt lack på tånaglarna. Om en liten stund kommer herr P hem. Han kommer förmodligen få dåndimpen. Det luktar som en hel salong här hemma.

Hepp. Dags att skölja ur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar