tisdag 12 april 2011

Tisdag

Usch och fy, vilken dag jag har haft på jobbet. Jag skulle bli så mycket gladare om alla runtomkring mig också kunde vara glada. Till på köpet gick min nagel av. Skit.

Jag åkte hem till Jula där jag drog på mig löparskorna och gjorde ett tapper försök att springa bort dagen. Jag lyckades för stunden. Springa är bra skit. Sen åkte jag och storhandlade. Det ekade i mitt kylskåp och mjölken jag hade i kaffet imorse gick ut i lördags. Så nu är ordningen återställd. För att pigga upp mig ytterligare lite granna köpte jag blommor till mig själv, som jag nu placerat ut här och var i lägenheten. Ja, ibland får man ta till knep.

Nu känner jag egentligen bara för att lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet. Men det går icke. Här ska jobbas.

Tre dagar kvar till lov. Mindre än en vecka till jag och Linda ska påskpyssla. Och mindre än en och en halv vecka tills jag ska krama ihjäl min Karl. Jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar