måndag 18 april 2011

Mitt Karlstad

Jag har tillbringat dagen hos Linda i Karlstad. Det är alltid lika roligt och mysigt. Jag känner mig alltid lika varmt välkommen i Linsens Röda Villa. Där finns så mycket positiv energi, glädje och inspiration.

Vi började dagen med att påskpyssla. Vi har filtat kycklingar. Linsen är en mästarinna på att pyssla. Under tiden vi gjorde detta hann vi uppdatera varandra om våra liv. Som alltid under mycket fniss och skratt.

Fina fantastiska Linda. Vacker som en dag. Särskilt som en så fin dag som det har varit idag. Hon är min sol i Karlstad.

När vi pysslat klart drog vi in till stan och åt lunch i solen på en uteservering. Det har varit värsta bästa sommarvärmen idag. Och detta är bara början, som vi sa. Det känns lovande. Sen gick vi lite i affärer.

Dagen avslutades i den sena eftermiddagssolen i varsin brassestol med en kaffekopp i högsta hugg. Åhh, en sån bra dag!

1 kommentar: