tisdag 26 april 2011

Mycket gjort

Jag har faktiskt varit jättetrött idag. Ja, det har jag varit. Kanske är det just därför jag fått så mycket gjort. Jag har rättat, planerat och grejat fram och tillbaka och upp och ner. En klipptid är också beställd. Det tog mig bara en vecka från det att jag kom på att det var dags att klippa lite tills dess att jag beställde tid. Det är bra jobbat av mig. Jag tänkte att det är bara att göra't.

När jag kom hem åkte jag och bytte den trasiga lampan på bilen, gick till apoteket och köpte ny lotion och duschtvål, eftersom jag gav bort de jag köpte i lördags till Bettan i påskpresent. Sen gick jag och fixade naglarna, betalade räkningar, deklarerade och nu har jag varit ute och sprungit. Ska bara göra en matlåda och sen hoppa i säng. Det väntar en vecka full med sena kvällar. Tvivale balett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar