onsdag 20 april 2011

Dagens höjdpunkt

Dagens höjdpunkt, hittills kanske jag ska säga eftersom dagen inte är slut ännu, var ändå när Svenne kom hem. Jag tycker om honom så väldans mycket och hans sällskap är oerhört upplyftande när han är pigg och glad. Vilket han var idag. Härligt Svenne!

Han gick in och värmde tacopaj som han fått av mig, och gjorde mig sällskap genom att han sedan spisade ute i solen.


Jag insöp en god kopp kaffe. Iförd kläder. Det är en policy vi har i familjen. Vi äter med kläder på. Och Svenne åt ju så.. Men bikinin är där under. Och okej då. Det var kallt när solen gick i moln.

Aja.. Nu är jag åter i staden och väntar precis jämt bara på Lena. Vi ska träna och sedan onsdagsmysa. Med min jädra träningsvärk. Jag undrar sa flundra hur ska detta gå. Jag vakande av den femtioelva gånger inatt. Men plus och plus blir minus. Är det inte så, Johannis?

1 kommentar:

  1. Åhh har du bbättrat på solbrännan idag? Jag vill me...men för att kunna koppla av ordentligt i helgen så jobbar jag idag :-S

    Haha nej men minus och minus blir plus :P

    Kramis

    SvaraRadera