fredag 29 april 2011

Fredag

Snacka om att gå ut hårt första veckan efter lovet. Långa dagar och sena kvällar. Utvecklingssamtal och konferenser. Jag tror inte att det sköna lovet har gjort att det känts lättare. Solen lyser och jag längtar ut mest hela tiden. Jag vill ligga på en filt och sola. Jag kan tänka mig att jobba när det är mulet och regnar. Inte när solen skiner som satan ute. Jag kanske borde bli egen företagare. Eller börja studera igen.

Inte nog med att veckans dagar har varit långa. Under dessa dagar har jag fått veta flera tråkiga saker. Som jag sa till mamma igår ”det är bara tråkigheter hela tiden. Nej, inte hela tiden. Men ofta.” Jag känner mig ledsen i själen. Jag vill bara kaskadtjuta rakt ut.

Men idag är det fredag och mitt hjärtas fröjd och glädje SARA fyller år! Hipp hipp hurra! Vi ska åka och fira henne ikväll. Det ska bli roligt. Jag och mina chicas. Ett bra avslut på denna vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar