söndag 5 juli 2015

Dagen efter och före

Shit, det har verkligen gått i ett idag. Ja, från typ kl 12 då jag faktiskt kunde stå upp utan att tro att jag skulle avlida. Fifan. Ska aldrig mer dricka. Men roligt hade vi igår på Törebodafestivalen. Vad jag skrattade och dansade och sjöng. Och åkte karusell!



Sixten sov hos mamma och det hade gått så bra. 

Idag har jag bäddat rent i sängarna, tvättat, packat, städat, vattnat alla blommor och däremellan har Sixten badat i poolen. 



Daniel har klippt gräset och gjort iordning allt ute.

Han gick ju på semester i torsdags men har som sagt jobbat på festivalen. Ja, vi har knappt setts. Så jag tänker att det är först nu han är semesterledig. Det firade vi in genom att äta pizza.

Och imorgon drar vi till Spanien. Wihoo! Härligt det ska bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar