söndag 13 oktober 2013

Under kontroll

Jag ligger här och funderar på hur jag har det egentligen. Hur jag ligger till med saker och ting alltså. Mjoo, det känns ganska bra.

Idag vaknade jag upp utan nästan något ont i halsen. Mycket bra. Jag har målat och tvättat och vikt tvätt. Så den här veckan kommer jag inte att komma i närheten av Anna Troslös, vilket varit nära två veckor i rad. Alla mina träningskläder är också rena och redo för en ny träningsvecka.

Jag har läst ganska mycket i min intressanta men ack så svårlästa kursbok. Jag läser och läser men kommer inte framåt. En evighetsbok! Om en vecka ska skrivuppgiften på boken vara inlämnad, så jag vet vad jag ska göra i veckan.

Mitt mål var att jag skulle gå in i den nya veckan och ha läget under kontroll. Det har jag inte haft de senaste två söndagarna, och det blir liksom inte bra. Men idag känner jag att det är lugnt. Jag är med andra ord redo för en ny vecka. Den här veckan har jag bara saker inplanerade på tisdag, onsdag och torsdag. Plus att jag måste göra den där skrivuppgiften då så klart.

Nej, nu ska här sovas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar