lördag 29 juni 2013

En dag i soffan och mina springfötter

Jag undrar sa flundra när jag ska gå in i mitt semester-mode. Än har det inte riktigt infunnit sig. Men det kommer väl tänker jag. Om inte annat så lär det väl göra det om en vecka. För om exakt en vecka befinner jag mig i staterna.

Idag har jag sympatislappat med Daniel. Eller ja, jag började dagen med en springtur. Det syns kanske inte syns så bra på långt håll (och tur är väl det) men mina fötter är det äckligaste tinget i det här hushållet. Jag har springfötter. Valkar som är hårda men vätskefyllda. Så. Jävla. Äckliga. Och jag tycker liksom att fötter är den äckligaste kroppsdelen i vanliga fall.


Men efter det har jag inte gjort många knop. Vi har legat i soffan och tittat på film mest hela dagen. Förutom när vi förflyttade oss till sängen och sov middag. Före middagen. Jag vaknade och var tokhungrig. Jag lät Danne sova och gick ner och gjorde middag. Sen fortsatte vi titta på film. Vi är nu inne på film nummer fyra för dagen. Ha! Jag börjar bli sjukt uttråkad.

Men imorgon är det en ny dag. Jag hoppas att herr P är lite piggare så vi kan göra något roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar