torsdag 27 juni 2013

10 timmar och ett stoppljus

Idag vaknade jag klockan 9. Det innebär att jag sovit 10 timmar inatt. Jaha. Då kommer jag inte kunna somna ikväll, utan får spela piano till sena natten.

Jag gav mig ut på en springtur. Och fifan vad jobbigt det var. Efter gårdagens regnande var vägen något sank och det sög satan i benen. Det kändes som jag sprang i kvicksand. Inte för att jag sprungit i kvicksand någon gång, men jag kan tänka mig att det känns något som det jag upplevde i förmiddags. Usch! säger jag bara. Jag trodde jag skulle spy när jag kom hem.

Nu har jag duschat och ätit frulle. Jag ska dra till stan och handla men jag får vänta lite tror jag. Jag ser ut som ett jäkla stoppljus i fejjan. Jag kommer orsaka trafikolyckor med denna ansiktsfärg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar