fredag 21 juni 2013

Midsommarafton

Jag tror minsann att jag sakta men säkert börjar komma tillbaka från min sjuka trötthet. Tänk att jag har semester nu. Det känns helt overkligt faktiskt. Jag har inte fattat det än.

Vi håller på med finliret i hallen nu. Lite plock här och där. Det börjar ta form och tur är väl det. För imorgon är det partaj.


Idag är det midsommarafton. Det flaggar jag för!


Jag började dagen med en springtur. Satan i gatan så varmt! Jag dog nästan värmedöden. Och jag eftersvettades i typ tre timmar. Jag skulle lägga sista strykningen med färg i taket i trappan. Jag fick göra det iförd bikini för jag stod inte ut. Jag invigde min nya bikini dagen till ära.


Sen drog jag och mamma till stan. Jag hade av någon märklig anledning köpt för smala rullgardiner. Fatta att jag fick ett bryt när detta uppdagades igår. Jag försökte kväva mig själv med soffkudden.
På vägen hem från stan plockade vi upp mormor och nu har vi precis ätit midsommarlunch - sill och potatis samt jordgubbar till efterrätt. Gött!


Nu ska jag måla tånaglarna och sen åka till Jonna en sväng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar