tisdag 25 juni 2013

Mitt sommarprojekt

Jag har inte alls kommit in i det här med semester. Jag känner hela tiden att jag måste göra något, fast jag egentligen inte har något jag liksom måste göra. Rastlös som få. Och fast jag var med Lena hela eftermiddagen igår ville jag göra något med Daniel när han kom hem. Men han jobbar ju och har inte alls samma energi. Han tyckte att jag skulle ut och springa istället för att tjata på honom. 

Och eftersom jag sovit så många timmar natten till igår hade jag svårt att somna igår. Så jag gick ner och påbörjade mitt sommarprojekt, nu när vi har renoverings-paus:



Fatta hur hårt Danne sover när han inte ens vaknar av att jag spelar piano.

Fast jag gick och la mig efter midnatt ställde jag klockan på 7. Det var lite tröttsamt där ett tag, men efter en kaffe gav jag mig ut på en springtur. Nu har jag duschat och lagt in en tvätt. Min mage kurrar så jag bör väl äta frulle nu då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar