tisdag 20 november 2012

20 november

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för det är Jonnas (och pappas) födelsedag! Hurra hurra hurra!

Jag ringde till Jonna på lunchen och grattade henne och pratade lite om ditten och datten. Och några timmar senare skrev jag till henne på Facebook:


Dom som inte vet att jag ringt måste tänka att jag är något kockobello. Ha!

När jag kom hem från jobbet uträttade jag några ärenden innan jag drog på mig träningskläderna och drog till gymmet. Jag tyckte det gick så bra. Till en början. Sen blev det tungt. Ja, det var helt sjukt. Men jag körde på och när jag var klar träffade jag på Heléne. Jag kämpade med att inte spy, så när jag kom hem slog det mig att jag kanske betett mig konstigt och otrevligt. Så när jag kom hem var jag tvungen att messa henne och förklara mig.

Nu har jag suttit och jobbat. Danne, som har jouren, fick jobba ikväll/natt. Därmed fick jag en kväll av egentid. Inte helt fel det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar