torsdag 5 juli 2012

Sommardag # 3

Oj, jag tror solen var stark idag. Jag, som inte var speciellt blek, verkar ha blivit lite "bröd" (brun + röd), för att använda mammas uttryck. Och varmt som satan har det varit. Missförstå mig rätt, jag klagar inte. Jag älskar det här! Att få ligga på stranden under kontrollerade former, svettas lite, ta ett dopp, låta solen bränna för att återigen bli så varm att jag vill doppa huvudet i vattnet. Vattnet, som faktiskt är på gränsen till för kallt till och med för mig.

Jag har legat själv på stranden idag. Igen. Det går ingen nöd på mig, men det är ju något mer underhållande med sällskap. Jag känner mig bara lite mobbad. Men jag lyssnar på mina pocasts, och när jag tröttnat på det ligger och jag tjuvlyssnar på de runt omkring. Det är otroligt underhållande, och ibland kan jag inte låta bli att skratta. Lite synd och tråkigt tycker jag ändå att det är, att mina allra närmsta vänner inte har semester eller är typ.. lärare. Men jag har haft Veronica som nära strandgranne både idag och i måndags, så jag har nog inte verkat helt utstött i andras ögon sett.

Och nu då. Nu sitter jag och är redo för att åka till Camilla och gå på Törebodafestivalen. 

Herregud, vad det brinner i min fejja by the way. Jag smäller snart av. Jag får köra in huvudet i frysen innan jag drar. Ah, så får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar