fredag 27 juli 2012

Bokhyllan från h-vetet

Daniel tyckte att jag var lätt störd som ställde klockan för att gå upp halv 7 imorse för att gå och träna. Men vad gör man inte för att hålla sig fit? Och det är gött att ha träningen gjord. Slippa tänka på det under dagen. Istället kunde jag i godan ro och med gott samvete hänga i hamnen med Karl idag och äta glass och skvallra i solen. 

Medan jag  var nere på stan ringde Karin och undrade om jag inte kunde vara så snäll och komma och hjälpa henne att montera ihop en fylla från h-vetet. Det kunde jag naturligtvis, och på så sätt slapp jag att tvätta. 


Flertalet svordomar och skrattanfall senare var ändå hyllan monterad och på plats, och min syster tacksam för hjälpen.



Nu ska jag studsa i säng. Imorgon vankas både bröllop och inflyttningskalas. Bäst att vara pigg och utsövd.

1 kommentar:

  1. Hahaha! Du har ju skrivit att vi monterade ihop en fylla syrran!

    SvaraRadera