lördag 7 juli 2012

Andra festivaldagen

Jag höll på att banga igår när regnet fullkomligt öste ner. Hade det inte varit för att Hoffmaestro skulle spela hade jag nog lagt mig i soffan och skedat. Men jag åkte till Jonna där vi drack lite vin innan vi drog in till festivalen för att titta på Magnus Uggla. 

Jag hände med Lena, Micke, Alicia och Maria. Eftersom Alicia låg i kärran och sov stod vi långt bak. Det gjorde mig inget eftersom Uggla inte imponerar på mig.


När han spelat klart mötte jag upp Karin och vi hängde i deras lägenhet en stund innan vi gick ner för att kolla på Hoffmaestro. Som jag hade väntat och sett fram emot det! Då ville jag inte stå långt bak, utan vi knödde oss fram.



Nu ska jag göra mig redo för den tredje och sista festivaldagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar