tisdag 10 juli 2012

Bilbingo

Och jag då. Jag vaknade 10.40 igår efter att ha sovit 13 timmar. Det är ju inte vettigt. Först fick jag lite panik, sen fick jag ett skrattanfall. Jag är ju för vek för mitt eget bästa. Det tar tydligen på mina krafter att gå på festival i dagarna tre.

Jag duschade och åt frulle och sen blev jag sittande i soffan länge och väl. Jag surfade runt och planerade lite inför Daniels och min semester. Sen ringde Andréa och undrade om jag ville följa med henne på bilbingo på kvällen. Jag behöver ju verkligen träna på min spontanitet så jag trotsade min första inpuls att säga nej, och sa att jag gärna gjorde henne sällskap.

Tack vare att Andréa ringde fick jag tummen ur och lagade mat och gjorde matlådor till Danne, samt städade toan.

Sen kom Andréa och hämtade upp mig. Vi stannade till och köpte med oss fika, och sen åkte vi till Sjötorp för denna bilbingo. Jag har aldrig varit på bilbingo tidigare. Jag var så koncentrerad på att hitta mina nummer att jag inte såg att jag flera gånger vara ett nummer från att få bingo. Det gjorde Andréa helt galen, så hon hade koll på mina brickor också. 

Tyvärr vann vi inget, men vi skrattade och hade så himla roligt så det gjorde inget att vi inte fick bingo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar