lördag 2 juni 2012

Jonna-sugen

När jag vaknade imorse var jag så himla Jonna-sugen. Kanske hade jag drömt om henne inatt eller så var det mitt undermedvetna som gjorde klart för mig att vi träffats för sällan det sista. Jag tänkte att hon säkert jobbade den här helgen, men chansade och drog iväg ett mess till henne på min väg till gymmet. Jag hade tur, för hon var ledig och oupptagen idag. 

När jag tränat, duschat och ätit frulle möttes vi nere på stan för en fika och en uppdatering som hette duga. Så himla roligt var det. Fast jag kanske egentligen borde ägnat mig åt jobb, tänkte jag inte en sekund på att jag borde göra något annat förrän vi reste på oss och skiljdes åt. Det var inte dåligt det! Nu känner jag mig istället fylld med positiv energi efter vårt umgänge, och kan använda resten av eftermiddagen och kvällen ta tag i mina måsten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar