torsdag 21 juni 2012

Första morgonen på semestern

Idag är det första dagen på semestern. Och solen skiner! Det är ju toppen. Jag började dagen med att inte kunna somna om när Daniel gick upp, så halv 7 gav jag upp försökandet och gav mig ut på en morgonpromenad istället. Nu har jag duschat och ätit frulle.

Igår efter jobbet mötte jag upp Lena och Jonna på stan för att fika. Vi satt på Strögets uteservering i solen och skvallrade och gjorde planer inför helgen. Jag kan konstatera att det är första gången på 11 år som jag inte jobbar midsommarhelgen. Det känns otroligt konstigt. Konstigt på ett bra sätt.

När vi fikat klart följde jag med Lena hem. Hon kände sig lite krasslig så jag fick det ärofyllda uppdraget att gosa med Alicia så Lena kunde vila sig lite. Och som vi gosade! Vi hade närkontakt i nära två timmar, och det var bara de sista tio minuterna som det var lite gnöliga. 

Nej, nu ska jag bege mig utåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar