lördag 5 maj 2012

Lördagsrutin - on

Våndan över att gå till gymmet när man inte har varit där på två veckor går inte riktigt att beskriva med ord. Jag hade ångest och var nervös. Hur töntigt är inte det då? Men jag visste ju hur sjukt jobbigt det skulle bli, och jag var inte ens peppad. Men mitt psyke mår inte bra av träningsuppehåll, så det var bara ta tjuren vid hornen och tvinga sig dit. And so I did. 

Det kanske var lite oklokt av mig att köra dubbelpass såhär direkt efter uppehållet, men det är lika bra att gå ut hårt tänkte jag. Jag hade lovat Daniel att det ta lugnt, men det är ju som bekant inte min starka sida. Jag kör en ständig tävling med mig själv, och att jag varit sjuk tog jag ingen vidare hänsyn till. Det resulterade i att jag svalde undan typ tre spyor och att jag förmodligen (och förhoppningsvis) kommer ha en grymme träningsvärk imorgon.

Nu sitter jag och ska knyta ihop min examinationsuppgift genom att skriva en liten reflektion. Jag är för tillfället uppe i 2395 ord. Max är 3000 så... Kort reflektion får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar