torsdag 3 maj 2012

Gårdagens onsdagsmys

Jag blir lika förvånad varje gång jag förhindras att träna, över hur mycket tid jag får över till annat. Till på köpet har jag inga fler föreläsningar att gå på den här terminen. Så när Lena messade och frågade om onsdagsmys igår var jag inte sen att säga ja.

Och eftersom jag vill utnyttja de soliga dagarna till fullo då man inte kan ta dem för givet beslöt vi oss för att grilla kvällen till ära.

Och vilken härlig kväll vi hade! Fantastiskt väder, god korv och fint sällskap i form av Lena, bebben och Ylva. Vi kunde till och med sitta ute och äta. Men när Ylva åkte hem gick vi andra in. Jag bänkade mig i soffan med Alicia och hade lite kvalitetsmys medan Lena passade på att greja lite och ta en dusch i lugn och ro.


Jag är så himla lyckligt lottad att ha så många personer runt mig som ger mig energi, glädje och mys. Och när jag kom hem grottade jag ner mig i herren som låg i soffan och fortsatte mitt mysande där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar