onsdag 30 september 2015

Turkiet-bonanza

Nu är vår semester i Turkiet sånärsom på slut. Vi skulle egentligen legat hemma i våra sängar, men eftersom vårt första flyg var försenat missade vi vårt andra. Vårt flyg till Göteborg går imorgon bitti, så vi tillbringar natten i Istanbul.

Vilken härlig semester jag haft. Så mycket sol, bad, god mat och shopping. Vi åt frukost vid havet varje morgon och en morgonpromenad fick jag till.












Sixten har underhållit alla var vi än varit. Han har verkligen hållit låda. Badvakterna, som mamma och jag förvisso kände sedan innan, har varit framme vid Six flera gånger om dagen och lekt och busat och ibland vandrat iväg hand i hand. Han har fått rita i deras beställningsblock och fått pennor och sugrör med krimskrams på.

I måndags kväll tog mamma Sixten så jag och Daniel kunde gå på date. Asså, när var det bara vi två senast? Ja, jag vet inte. Vi åt på en restaurang vid havet och drack drinkar. Så mysigt!


Vi avslutar den här semestern med att sova i den skönaste säng jag någonsin sovit i på ett Hilton-hotell i Istanbul.


Jag kommer sova som en stock. Den här dagen har inte varit jättelätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar