fredag 4 september 2015

TGIF

Aldrig någonsin har väl en helg luktat så gott som den här. Tänk att jag inte behöver lämna mitt lämna barn på förskolan under hjärtskärande gråt på två dagar. Vi nästan skuttade ut till bilen när jag hämtade Sixten efter jobbet idag. Vilken härlig känsla!


Det har varit en känslomässigt utmattande vecka för mig det här. Sixten har varit så hemskt ledsen när jag lämnat honom på morgonen. Alla mornar. Idag började han gråta redan på parkeringen. Så idag hade jag gråten i halsen för första gången. Jag har perspektiv på saker och ting, men jag känner ändå vad jag känner. Luften går fullkomligt ur mig varenda morgon. 

Idag när jag hämtat Sixten på förskolan åkte vi och veckohandlade. Inte det härligaste man kan göra såhär på slutet av veckan när vi båda var trötta. Men det gick bra och snabbt och nu är det gjort. Det, däremot är desto härligare.

När vi kommit hem och packat in alla varor la jag in en tvätt och sedan gjorde vi oss fredagsrena genom bad och dusch.

Barnet slocknade redan 18.30 och jag och Danne har ätit tacos och godis. Tack gode gud att det är fredag! Jag kände att jag var värd fredagsliljor efter den här veckan. Upplyftande och fint.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar