söndag 8 september 2013

Soldag

Tänka sig att Lundellskan gav sig ut på en springtur även idag! Andra dagen i rad. Anledningen till det är att jag älskar morgonluften såhär på hösten. Så frisk och fullproppad med syre. Och solen sken så fint.

Och på tal om solen så har jag tillbringat större delen av dagen med att ligga i solstolen och lapat de sista av sommaren. Jag tänkte först att jag skulle vitaminboosta mig inför vintern, men efter en timme insåg jag att solen faktiskt gav mig en lite bränna. Gött det!


Man kan säga att jag har vilat upp mig idag. Inte gjort många knop alls. Svenne och mormor har varit här och ätit fisk som Svenne fiskat upp, jobbat någon timme, plockat i ordning lite, varit hos Karin och Matthias nu ikväll.

Nu ska jag bara packa jobbväskan och sen krypa till kojs. Veckan bjuder på nageltid och klipptid förutom de vanliga bestyren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar