tisdag 17 september 2013

Brr

Vi har, outtalat, lagt vårt onsdagsmys på hyllan jag och Lena. Och det har ta mig tusan blivit oordning med vårt träffande över lag. Så idag när jag var klar med mina utvecklingssamtal åkte jag raka vägen dit. Nära två veckor sedan vi träffades. Vi fikade och pratade i två timmar. Jag passade på att pussas lite med Alicia också. Mysigt så!

När jag kom hem målade jag dörren för förhoppningsvis sista gången. Men alltså shiiit vad kallt det var. 12 grader ute. Och det blev satans kallt inne också, eftersom färgen var tvungen att torka innan jag kunde stänga dörren. Brrr. Och fatta att det var kallt att duscha i denna kyla utan dörr in till toan. Jag kommer bli förkyld!

Jag fick helt enkelt ta och tända i pannan. Det fanns inget annat att göra. Och så har jag gjort mackor, matlådor, strukit, jobbat och sådant där vardagsplock.

Nu ska jag dock gå och vika in klövarna. Imorgon måste jag vara pigg som en mört!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar