söndag 2 september 2012

Söndag

Och jag då! Har sovit 21 timmar på 2 nätter. Hur trött är jag eller? Det är ju inte klokt. Inatt vaknade jag halv 6 och fick hjärtsnurp när jag såg att Daniel inte kommit hem. Men jag var tydligen för trött för att oroa mig på allvar, för jag somnade om på stutsen. Det säger allt.

Jag minns att jag växlade några ord med Danne när han kom hem och att jag somnade om i sked. När klockan var 9 vakande jag pigg och glad och gick upp, tog en lång dusch, åt frulle framför Nyhetsmorgon och sedan satte jag mig för att ta tag i det här med studerandet. 

Nu har jag dock gått från pluggande till jobbande. 


Det har hittills varit en perfekt dag för sådana göromål. Det är mulet och regn. Men nu ser det lite ljusare ut. 

Jag vågar inte riktigt väsnas ännu eftersom Persson kom hem så sent. Tidigt? Men på eftermiddagens agenda står städning och tvättning. Och ikväll ska vi ha kvalitetstid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar