söndag 9 september 2012

Höstfix

Igår, när jag utfört min lördagsrutin genom att spendera förmiddagen på gymmet, åkte jag och Daniel ut till mamma. Vi tillbringade hela eftermiddagen ute och gjorde trädgården höstfin. Jag och mamma körde bort äpplen som trillat ner så hon kunde klippa gräset, Danne klippte lite häck och trimmade och jag ställde in alla  utemöbler.



Jag och Svenne åkte till mormor för ge hönsen mat. Min morbror tyckte att jag skulle göra det så han kunde fortsätta tröska och för att mamma skulle slippa. Men jag och djur alltså.. Jag fick således med mig min bror, så vi kunde kämpa mot fjäderfäna tillsammans. 


När jag och Danne kom hem dukade vi upp en liten privat kräftskiva. Så himla gott och väldigt mysigt.


Nu ska jag snart skutta iväg och fika med Ananthi. Det känns som vi har en hel del att prata om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar