torsdag 27 september 2012

Ännu en arbetsvecka

Torsdagkväll igen?! Ännu en arbetsvecka till ända. Jag visste ju redan i söndags att det skulle bli fullt ös medvetslös, och det har det varit. Men det har gått fint! Jag har hunnit med det jag hade tänkt och lite till. Jag har fortfarande en del av min förkylning kvar och har därför inte kunnat träna. Kanske därför jag hunnit med allt utan att stressa ihjäl mig.

Igår åkte jag till Skövde direkt efter jobbet. Jag, Anna, Mattan och Ullis träffades och åt middag. Det var härligt. Som vi skrattade. Människorna runt oss på restaurangen tittade på oss. Men man kan liksom inte låt bli att få riktiga hjärtliga asgarv.

Innan jag mötte upp med tjejerna hann jag kika lite i affärer. Jag blev smått förälskad i en tröja, men vart samtidigt lite osäker på en chockorangea färgen. Jag mms:ade Daniel om råd, och han tyckte att jag skulle köra på.


Imorgon ska jag och Danne åka på en romantisk weekend. Därför har vi fått ändra om rutinerna lite, och därför tvättat nu ikväll istället för imorgon. Smällar man får ta.

Nu ska jag packa lite innan jag hoppar i bingen. Den här veckan har varit katastrof rent sömnmässigt för min del. Många vakna timmar, och idag känner jag mig som ett utskitet lingon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar