torsdag 6 september 2018

Sommaren del 6 - Min träningssommar

Det har varit en fantastisk varm sommar. Jag älskar värme, men att träna i värme är inte något jag uppskattar. Men jag har banne mig slitit och fått till 4-5 pass per vecka. Förutom när vi var på Åland. Då tog min träning semester.

Jag och Sixten har haft som rutin att gå till mamma, eller jag har gått och Sixten ha cyklat, sen har han stannat kvar där medan jag sprungit en omväg hem. Sixten har haft för vana att sova till 7 i sommar, och efter frukost och promenad till mamma har klockan hunnit bli ganska mycket innan jag kommit iväg och springa. Då har temperaturen också hunnit bli hög. Satan i gatan, vad varmt det varit.










Jag tycker att det är jättetråkigt att sommarvärmen försvann, men å andra sidan är det väldigt mycket skönare att springa nu när det är svalare ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar