måndag 19 oktober 2015

Schemalagd träning

Jag har schemalagt min träning den här veckan. Ja, du läste rätt. Schemalagt. Samtliga i familjen är delgivna detta schema och är införstådda med allvaret i detta. Utom Sixten som putade läpp när jag snörde på mig skorna för att ge mig ut på min löprunda.

Jag kände att det tog emot lite att ge sig ut eftersom det var så sjuuhukt jobbigt i lördags. Men det är ju bara att bita ihop och kämpa. Och idag fick det mycket bättre och lättare. Kvällens löprunda bjöd på spegelblankt vatten, magiskt ljus och blodsmak i munnen.


När jag kom hem efter att ha hämtat Sixten på förskolan efter jobbet tyckte jag att han var risig och det visade sig att han hade feber. Så imorgon blir det vab för  min del eftersom Daniel ska på utbildning. Men jag måste åka till jobbet en sväng på morgonen för att göra vikarieinstruktioner och hämta min jobbdator som jag för en gångs skull lämnade på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar