söndag 11 oktober 2015

En vecka utan bilder

Jag har lämnat in min telefon på lagning, eftersom den råkade svepas ner den från sängen när vi var i Turkiet. Den hamnade oturligt uppochner på en sten, och så var det ajöss med den skärmen. Vart skulle jag komma med detta? Jo! Nu har jag min 5:a och den är mer än överfull (om en mobil nu kan vara det) så jag kan inte ta ett endaste kort. Så tråkigt.
Om jag hade kunnat ta kort så hade du fått se att 
  • jag jobbat väldigt mycket
  • jag jobbat sent två dagar den här veckan och då varit hemma vid 21
  • jag varit ute och gått en promenad med Lena
  • jag fixat naglarna
  • jag gått morgonpromenader nu i helgen
  • jag varit i Skövde med min lilla familj och köpt tre par skor till Sixten
  • jag har bytt till höstgardiner och städat hela huset
Ja, det var väl den här veckan i stora drag. Och så har jag ju gjort det vanliga som att tvätta, handla och allt sådant där.

Jag hoppas att den här veckan blir lite lugnare. Annars vete tusan hur det här ska sluta. Men jag är redo. Allt är under kontroll för tillfället.

Och så hoppas jag att jag får tillbaka min telefon så snart som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar