torsdag 22 oktober 2015

Höstmys

Vi har haft en riktig mysdag idag. Vädret bjöd liksom in till det. Plus att Sixten inte varit jätteaktiv. Vi har förberett Halloween genom att pyssla lite. Mer jag än Sixten i det här fallet, då jag spraymålade löven.


Vi har också lekt, målat och läst.


Det slog mig, när jag satt och tittade på honom när han målade, att han blivit så stor. När hände det? Han håller ju till och med så duktigt i pennan. Stora killen.

Nu när Sixten somnat gjorde jag klart löv-spökena och hängde upp dem i fönstret vid dörren. Ett pappa- mamma- och barn-spöke. 


Så mycket otäckare kan det ju knappast inte bli. Bö!

Imorgon är min plan att åka och jobba, och att Sixten ska till förskolan. Han är mycket piggare och hans ögon har varit rena hela dagen. Sen tar vi helg! Följt av mer eller mindre höstlov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar