torsdag 4 juli 2013

Men hallå där


Inte undra på att jag inte får någon rekordtid. Jag med mitt långa hår! Så om jag rakar av allt hår och går ner 10 kg kanske jag kan springa ihop med Lena och hålla samma takt som hon. Inte för att hon på något sätt är skallig, men 10 kg lättare är hon. Och före detta fotbollsspelare..

Jag vaknade med träningsvärk idag. Det har jag inte haft på hela sommaren. Gött! Det krävdes alltså en springtur och en promenad för att jag skulle få det. Nu har jag ätit frulle och lagt in dagens första tvätt. Vi måste ju påbörja packningen snart och då ska kläderna vara rena och fräscha.

Och här sitter jag och väntar på mitt lilla troll. Tråkigt väder så vi får väl se vad vi hittar på idag. Hon kanske kan hjälpa mig att packa. Eller..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar