fredag 11 november 2011

111111

Och så var det fredag. Den här veckan har gått i en rykande fart. Shoff, så var den över. Härligt! det betyder att vi är en vecka närmare jul. Jag är så julpepp. Jag vill jupynta nu! Baka peppisar och lussebullar, göra julgodis och skriva julkort. Lääääängtar!

Idag tog jag beslutet att strunta i mina fredagsrutiner. Say what what? Jorå såatte.. Ingen träning och inget städande. Det är ingen idé att städa än, då det står flyttkartonger och grejer lite överallt. Dock har jag storhandlat.

Istället för träning och städning har jag varit i Jula. Först en sväng hos Svenne, sen till mormor där vi satt och fikade och pratade i två timmar och sen till kyrkogården för att tända ljus.

Nu fredagsmyser vi som tokar innan Daniel ska dra iväg och jobba. Hepp. Nu vankas det tacos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar