fredag 17 augusti 2018

Sommaren del 1 - Turkiet

Det är ingen hemlighet att jag har ett gott öga till Turkiet i allmänhet och Side i synnerhet. Jag ville så gärna visa Jesper mitt älskade Turkiet att jag bokade en resa dit. En vecka full med sol, bad, lata dagar, god mat och dryck, shopping och mysiga kvällspromenader.



























Jag ställde klockan och gick upp och sprang fem mornar. Morgonljuset i Side är fantastiskt. Och miljön är den bästa att springa i. Det var varmt och svettigt, men inte ett dugg jobbigt eftersom det kändes lyxigt att få springa i det morgonljuset och i den omgivningen. Bästa starten på dagen.

Efter att ha varit ifrån Sixten var det naturligtvis ljuvligt att få komma hem och pussas och gosa med honom. Eftersom han varit med sin pappa på Öland hade vi inte setts på 10 dagar. Han blev blyg när han fick se mig, men det lossnade fort som tur var. Vi åkte och åt glass i hamnen och pratade om våra semestrar. Så mysigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar