fredag 18 april 2014

Veckans

Den här veckan har liksom bara försvunnit. Det är fredag igen! Dagarna har varit fullspäckade och jag har hunnit med 
  • en roadtrip till Göteborg tillsammans med Karin. Vi plockade upp mamma och drog till Ikea. Jag lämnade tillbaka saker men kom hem med mer än dubbelt så mycket.
  • tre träningspass
  • att deklarera (dock inte skickat in den)
  • att påskhandla med mamma
  • att greja i köket och brutit ihop två gånger över att saker och ting jävlas
  • ett besök på banken följt av en lunch på stan med Daniel
  • att träffa Ananthi
Imorse vaknade jag efter nära tio timmars sömn. Jag åt en halv portion gröt och drog sen till gymmet. Sen var det bara hem och duscha, äta lite och sen åka till Gudhem för att fira påsk med Daniels familj. Vi åt god påskmat, spelade påskklappsspel och fikade.


När vi skulle åka hem sa de till mig att nästa gång vi träffas har jag fött barn. Hua mig! Ja, det stämmer säkert. Jag fattar ju fortfarande inte att jag ska ha barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar