tisdag 13 augusti 2019

Nytt läsår

Idag var det dags för Sixten och mig att återgå till vardagen. Nu är det slut på senare kvällar och sovmornar. Fastän vi inte brukar sova överdrivet länge, så var det ändå tungt när klockan ringde kl. 6 imorse. 

Precis som jag gjort alla år tog jag ett kort på Sixten innan förskolestart. Jag tycker att det är så roligt att se hur mycket som hänt på ett år.

 2015

 2016


 2017


 2018

2019

När jag lämnat Sixten på förskolan åkte jag till Skövde och Billingehus. Vi är här på kick-off. Att sitta stilla hela dagen när jag är van att röra på mig var ovant. Så när vi hade lite fritid gick jag och Mathilda en PW. Så skönt att komma ut och röra på sig och få frisk luft.


Nu har jag duschat och snart vankas det middag, och sen en natt i en skön hotellsäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar