måndag 28 januari 2019

Saker jag ser fram emot

Jag har flera saker som jag ser fram emot. Jag behöver det, och är väldigt glad för att ha det. Mina nära och kära ser till att jag har det. Jag tar det i kronologisk ordning.

Säfsen
Jesper och hans föräldrar kommer att i födelsedagspresent ge mig en långweekend med skidåkning. Fatta vad härligt!


Kroatien
Första veckan på sommarlovet åker vi till Kroatien tillsammans med Jespers familj. Vi ska bo i detta fina hus som Jespers mamma bokat.


Turkiet
Mamma och jag ska åka till Turkiet. Precis som vi brukade göra. Bästa.


Turkiet
Everybody ska med! Ja, nästan alla i alla fall. Det är jag, Sixten, Jesper, mamma, Karin, Charlie, Sven, Johanna, Harry, Alfred, David, Elin, Stella och Alva. Det kommer bli lajbans. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar