lördag 23 juli 2016

Dagens

Jag blir lika glad varje morgon när jag vaknar och möts av strålande sol. Våra dagar ser ganska så lika ut i detta väder. Idag började vi dagen med en cykeltur och när vi ätit frulle utomhus bytte vi om till badkläder och cyklade ner till sjön. Idag låg den helt spegelblank och såg inbjudande ut.


Det var så varmt i vattnet. Sixten och jag badade så länge att vi båda fick russin-fingrar. Härligt ju!

När Sixten vilat och vi ätit middag tog jag tag i insidan av det här huset. Inte för att vi tillbringat så mycket tid inomhus det sista, men Sixten springer ut och in med skorna på och jag går barfota och släpar med mig bös in. 

Sjukt svettigt att dammsuga i denna värme, men ack så skönt när det var gjort. Sixten hjälpte mig såklart. Min lille hjälpreda.


Vi duschade och gjorde oss i ordning och cyklade sedan till mamma som haft födelsedagskalas nu ikväll. Och vilken kväll sen! En riktigt härlig sommarkväll.


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar