måndag 28 juli 2014

Karin-dagen i förskott

Igår eftermiddag träffades hela min släkt (minus Johan) på Vassbacken för det traditionsenliga firandet av Karin-dagen. Nu har ju inte Karin(orna) namnsdag förrän den 4 augusti, men igår var enda dagen då alla kunde. 

Regnet och åskan hände i luften, och vi fick några regndroppar på oss, men vi klarade oss utan att bli blöta. 


Vi intog fika och sedan spelade vi minigolf.




Jag spelade bättre än förra året och kom i alla fall inte sist. Jag stod ju inte direkt på prispallen heller då men.. Fördelen med att vara många som spelar.

Idag hade jag tänkt att tillbringa lite tid i solen, men lill-chefen här har en vaken dag idag. Så vi har mest varit inne där det är svalt och skönt. Jag har tvättat två tvättar, bytt i sängen och betalat räkningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar