måndag 21 juli 2014

En liten dagsutflykt

Sixten vaknade inte förrän klockan 7 för sitt nattmål, vilket innebar att vi inte gick upp för dagen förrän efter 10. Hela förmiddagen försvann för oss, men när alla fått frukost och kläder på sig packade vi in oss i bilen och begav oss ut på en roadtrip.


Vi åkte till Lidköping eftersom jag så gärna ville gå till Rörstrands. Jag köpte två Mon Amie assietter och två tallrikar, en skål och det bästa av allt - 24 bestick till till mina köksbestick.

När jag fått shoppa av mig åkte vi vidare till Spiken där vi åt lunch och jag fick mig årets första mjukglass. Som jag längtat!



Vi åkte vägen över Kinnekulle hem. Och som alltid åkte vi förbi Råbäck (enligt mig har man inte varit på Kinnekulle om man inte åkt förbi där) och jag måste som alltid ta ett kort.

 

När vi kom hem badade vi Sixten och sen har vi tittat på några avsnitt av Sons of Anarchy. En riktig mys-dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar