fredag 12 augusti 2016

En vecka i solen

Igår kväll kom jag hem efter att ha varit en vecka i solen på Kreta. Det har verkligen varit en helt fantastisk vecka med mycket sol, bad, god mat och drinkar.
















Efter en del strul, som såklart fick mig att bryta ihop i ett skrattanfall så tårarna rann (som alltid i allvarliga situationer), åkte vi hemåt.


I förmiddags hämtade jag Sixten hos mamma eftersom han sovit där inatt. Alltså maj gaaad, vad jag saknat honom. Det pirrade i hela min mage när jag var på väg till mamma. Så. Himla. Härligt.

 


Vi har gosat och busat hela dagen, jag och min lille groda.

Under veckan på Kreta har jag verkligen laddat batterierna. Jag känner mig pigg och glad och har massor med tankar och planer som jag vill förverkliga under hösten. Härlig känsla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar