måndag 2 januari 2017

Julledigheten hittills

Nu är det en vecka kvar av min ledighet. Jag känner att det var precis vad jag behövde. Inga tider att passa på morgonen, ingen stress och massor med tid tillsammans med Sixten. 

På julafton vaknade Sixten tidigt. Han var förväntansfull på dagen som han väntat så på. Vi tände en brasa, åt frulle och öppnade paket i sängen. Precis som traditionen säger. Så mysigt!



På eftermiddagen åkte vi till min morbror Bengt och Elisabeth. Vi fikade och tittade på Kalle Anka. Sixten och Stella är helt bedårande tillsammans.


Sixten och Harry är också så himla söta!




Innan middagen öppnades det paket.



Efter ett fantastiskt gott julbord, mitt första det här året, blev barnen så trötta att de somnade. Sixten och Stella intog dubbelsängen och Harry spjälsängen. Alla tre sov i samma rum. Så gulligt!


På juldagen åkte Sixten till sin pappa, och jag åkte till Götene och firade jul hos Jespers morfar. 


Det är så skönt att vara ledig. Vi går morgonpromenader, leker, pysslar och myser. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar