fredag 19 februari 2016

Tre generationer i Skövde

Som traditionen mer eller mindre säger åkte jag och mamma till Skövde för att fika, titta i affärer och äta hamburgare. Så mysigt och underbart att bli ompysslad av sin mamma. Sixten var såklart också med.


Sixten var helt stollig och en gång höll han på att ta hissen helt ensam. Gode gud. Vilken fart jag fick! 

Det blev inte så mycket shoppat, men Sixten fick sig i alla fall några nya t-shirtar.


När mamma och Sixten gick in på Ticket väntade jag utanför. Och vad får mitt öga då skåda? Jo, den finaste skyltningen ever.



När vi kommit hem och vilat lite kom Karin hit. Alltid härligt och Sixten och hans moster är de bästa vänner. Så roligt att se dem tillsammans.

Ja, det är fredagskväll men jag ska ändå sätta mig och jobba lite. Nästa vecka är helt fullspäckad med utvecklingssamtal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar